صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اقدامی سئوال برانگیز و تعجب آور ، در برنامه ای با حضور سردار رادان به انتقاد شدید و بازجویی ناعادلانه از ایشان در خصوص طرح امنیت اجتماعی پرداخت.

شنبه شب ، فرزاد حسنی مجری برنامه کوله پشتی در مناظره ای رودر رو و در برنامه پخش زنده ، سردار رادان فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ را مورد انتقادات شدید خود قرار داده و ضمن توهین های پی در پی و با شگرد شانتاژ رسانه ای خود به حمایت بی چون و چرا از مروجان فرهنگ لاابالی گری و بی غیرتی ، بدحجابی و مخدوش کنندگان امنیت اجتماعی پرداخت.

وی در طول برنامه با سخنان طولانی اکثر زمان را به خود اختصاص داده و بارها صحبتهای کوتاه و 2 یا 3 دقیقه ای سردار رادان را با دیالوگهای احساساتی و بی مغز خود ناتمام گذاشت.

جالب آنکه سردار رادان در طول برنامه همچون متهمی مورد بی مهری این مجری خوش تیپ و مامانی واقع گردیده و تمامی این بی ادبی ها را با سکوت جواب گفت.

لازم به یادآوری است مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر خود با جمعی از مداحان از وضعیت نامناسب موسیقی در صدا و سیما انتقاد کرده بودند که گویا دایره مشکلات این سازمان در حال گسترش به نقاط دیگر آن است.

حال جای سئوال باقی است که با رضایت حداکثری آحاد ملت از اجرای طرح امنیت اجتماعی و درخواست آنان جهت تداوم برخورد قاطع نیروی انتظامی با متجاوزان به حریم و حدود اسلامی ، و با عنایت به آنکه صدا و سیما نیز در انعکاس نظرات بسیاری از مردم پیش قدم بوده است ، این برخورد دوگانه چه معنا و مفهومی خواهد داشت ؟

به نظر می رسد مسئولان صدا و سیما می بایست با حساسیت و تعهد بیشتری در مسیر تامین رضایت مقام معظم رهبری و ملت شریف و انقلابی و در مسیر احیای فرهنگ اسلامی گام بردارد .