یا حق

شاید یکی از پر بازدید ترین پست های وبلاگ ما به برکت نفس حاج سعید و لینکی که سه سال پیش اینجا گذاشته شده، لذا برخی دیگر از صداهای حاج سعید قاسمی که در وبلاگستان منتشر می شود در اینجا منتشر خواهد شد!

11/1/89


هر چند این روزها زخم خنده برکناری برادر و استاد عزیزم وحید یامین پور داغی بر دل ما گذاشته مدیر فرهیخته و بسیجی رادیو جوان است،داغ تقدیم اراذل که بر اثر ترک امر به معروف و نهی از منکر ما بر ما نازل شده است. خیلی تلاش کردم یک مطلب منسجم بنویسم ولی نشد.... حرف خیلی زیاد است یکی اش خبری بود که در سایت مرکز اسناد درج شد.

 

 

 اما مهمتر از همه اسلام انقلابی است که در یک مقطع مهم به نام پذیرش قطع نامه ۵۹۸ دچار وقفه و شوک شدیدی شد.

نوشتن در این باب هم مشکل و هم مهم است ولی یک پیشنهاد مولتی مدیا در این زمینه و باقی زمینه ها انقلاب اسلامی از سوی سردار سعید قاسمی مطرح شد که برای دوستان عنوان می شود.

امکاناتی که موبایلها و گوشی همراه به همراه خود آورده اند خود تبدیل به یک رسانه شده اند اس ام اس کلیپهای تصویری و صوتی و در نهایت بلوتوث(اگر فارسی آن را درست نوشته باشم) حتما دوستانی که موبایلهای متوسط به بالا دارند تجربه بلوتوث کردن فایلهای صوتی و تصویری مختلف را داشته اند. در این میان عمده بلوتوث ها بچه مذهبی ها را مداحی ها و مراثی تشکیل داده است.

حاج سعید قاسمی در یکی از دو تا از سخنرانی هایش پینهاد کرد که به جای این بازی ها سخنان امام خمینی و بیانات صوتی و تصویری ایشان را تقطیع کنید و با صدای مناسب پیامها را بخوانید و بر موبایلهایتان تکثیر کنید.

یکی از سخنرانی ها به یاد ماندنی حاج سعید قاسمی بازخوانی پیامهای امام خمینی منتهی به پذیرش قطع نامه و خود این پیام مهم است که نقاط برجسته و مهم آنها خوانده شده است.

حتما همه دوستانی که ایشان را می شناسند صدا و قدرت بیان ایشان و صلابت صدای ایشان را در هنگام خواندن پیامهای امام دیده اند( اگر هم ندیده اید زحمت بکشید و این فایل را دانلود کنید) پیشنهاد  این است که دوستانی که ذوق و حوصله دارند این فایل صوتی را که در سایت مرکز اسناد بارگذاری شده است را دانلود کنند و بخشهای آنرا تقطیع کنند و در موبایلهای خود تکثیر کنند و اگر زحمتشان نیست در اینترنت هم آن را به دوستان دیگر هدیه کنند.

این سخنرانی در دانشگاه امام صادق علیه السلام حدودا یک ماه پیش ایراد شده است. 

بازخوانی پیام امام خمینی جهت پذیرش قطع نامه 598

مطلب مرتبط:

نقش نخبگان سیاسی در پذیرش قطع نامه 598 شورای امنیت


1. سخنرانی سعید قاسمی در محضر آقا!

متاسفانه لینک های دانلود به دلایلی شکسته است. از آن جایی که برخی دوستان برای دانلود صدا و تصویر از حاج سعید قاسمی به این صفحه می آیند، عجالتا لینک دانلود سخنرانی ایشان را در برابر مقام معظم رهبری را اینجا می گذارم تا آن چه که در این پست گم شده است دوباره احیا شود :

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/8073/88-06-24-ghasemi.wmv


2.روایت سعید قاسمی از آغاز عملیات تفحص شهدا و جنگ بوسنی 


این مطلب را نیز جهت پوزش خواهی مجدد به این پست پرمراجعه وبلاگ اضافه می کنیم در یازدهم نوروز هشتاد و نه:

برگرفته: دانلود فایل صوتی یک سخنرانی استثنایی و قدیمی از حاج سعید

نهضت جهانی اسلام- در بوسنی چه می گذرد؟

سخنرانی استثنایی و بی نظیر سردار حاج سعید قاسمی در سال 1372 و بعد از شهادت شهید آوینی که با موضوع نهضت جهانی اسلام و آنچه در بوسنی می گذرد ایراد شده است.

دانلود مستقیم AMR – 5.4 مگابایت (برای موبایل یا نرم افزار Quick time player)

دانلود مستقیم ام پی تری - 40 مگابایت

مدت سخنرانی: یک ساعت و بیست دقیقه

حاج سعید بعد از اینکه دقایقی را از فکه و مظلومیت شهدای دالفجر مقدماتی می گوید و از مظلومیت این دفاع مقدس می گوید، سراغ حکایت مجاهدانی از اهل سنت یا مسیحیت ترکیه، مصر، الجزایر، بوسنی، آرژانتین، آلمان و... رفته که به عشق امام خمینی و شهدای جنگ 10 ساله ما، عطش شدید اسلام جهادی در آنان پدید آمده بود اما...