سفارش تبلیغ
صبا ویژن







هر جا شیوخ عرب دورهم جمع میشوند آخر سر یک بیانه میدهند و از ایران میخواهند از حق مسلم خود بر جزایر سه گانه دست بردارند آخه شیخ یوسف حاکم ایرانی چندی پیش نامه ای به حاکم امارات نوشته و محض چاپلوسی گفته جزایر و بندر لنگه مال شماست ! البته شیوخین عزیز ما فقط جزایر سه گانه را از آن خود می دانند و چشم طمع به بنادر ایرانی ندارند!
اسناد و نقشه های جغرافیایی هم که برای استناد کافی نیست و همان نامه در برابر اسناد بیشمار محترمتر و محکم تر است !
اصل موضع بر هر ایرانی متعصب و وطنخواه مبرهن است و نیازی به موشکافی ندارد ولی آنچه که مورد بحث است نوع برخورد کشورهای خلیج فارس و وزارت امور خارجه ما با این ادعای پوچ است .
این ادعا آشکارا تعدی به تمامیت ارضی کشورمان هست و دخالت آشکار در امور داخلی ایران که کشورهای عربی با پررویی همیشه به دنبال آن بوده اند و اکنون که یک نفر پیدا شده و ادعای پوچ آنها را در یک رسانه فراگیر زیر سئوال برده برآشفته و دچار هزیان گویی شده اند .
چطور وقتی شیوخ عرب رسماً تمامیت ارضی ما را به چالش می کشند وحدت اسلامی خدشه دار نمی شود ولی وقتی یک روزنامه نگار ایرانی نگرانی بخش عظیمی از مردمش را در یک مقاله آنهم با اشاره و ایماء بیان می کند اینچنین بر می آشوبند و بدتر از آن وزیر خارجه ما با شتاب زدگی به بحرین سفر کرده و بر شانتاژ تبلیغاتی آنها صحه می گذارد !
آیا همیشه ما باید حافظ وحدت اسلامی باشیم و برای حفظ آن از حق مسلم خود دست کشیده و در برابر یاوه گویی رقبا دم بر نیاوریم ؟! مگر همین شیوخ مستبد وابسته به استکبار همان سیاستی را که دشمنان اسلام دیکته کرده اجرا نمی کنند ؟
حالا قضیه ما در داخل کشور هم مشابه سیاست خارجی ما شده . کسانی هستند که آشکارا بلندگوی دشمنان اسلام شده اند و هرآنچه را که کاخ سیاه تصویب می کند و خبرگزاری های صهیونیستی منتشرش می کنند . اینها در داخل کلمه به کلمه بر زبان می رانند و حیا هم نمی کنند و اگر کسی به ایشان اعتراضی بکند می گویند هیس نباید به این زیاده خواهان چپ نگاه کرد و گرنه اتحاد مسلمین خدشه دار می شود و ما را متهم به وحدت شکنی می کنند .
این چه سیاستی هست که دوستان ما در پیش گرفته اند . دشمنان اسلام و کشور آشکارا هر کاری دلشان بخواهد می کنند ولی ما حق نداریم اعتراضی بکنیم . از حق و حقیقت نباید دفاع کنیم چرا که متهم به دعوای جناحی می شویم !  
دوستان ما به جای اینکه به مسئولیت خود در قبال توطئه ها عمل کنند به ما چپ نگاه می کنند ! بعضی ها کی می خواهند از خواب بیدار شوند و ببینند و بدانند و باور کنند که کشور ما در معرض توطئه هست . یعنی حافظه ما اینقدر تحلیل رفته و 8 سال جنایت استکبار در تحمیل جنگ به کشورمان را به این زودی از یاد برده ایم و یا نقش عوامل داخلی دشمن را که همراه با دشمن درفکر تضعیف جبهه خودی بودند !
چکونه است که سخنگویان فاکس نیوز و بی بی سی و مترجمان سیاست مداران آمریکا و انگلیس در جرگه دوستان در آمدند و یاران خمینی را رقیب خود می پنداریم ؟
این روزها خواهد گذشت همچنانکه 8 سال جنگ گذشت و آنها که از ولایت پیروی نکردند نادم از کار خود به مسئولیتهای خود عمل نکرده و فریب دشمن را خوردند و آیندگان به ایمان و اعتقاد ما درعمل شک خواهند کرد . دوستان الان زمان شعار نیست فصل عمل است نباید فریب خورد و نماد حق و حقیقت را که باید به آن توسل جوئیم کنار گذاشته با دشمنان هم آوا شویم و چقدر بد است که علی زمان سر در چاه خانه خود فروبرد و از بی وفایی یاران ناله ها کند !
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر / یا علی



  • کلمات کلیدی :

  • نوشته شده توسط :سادات علوی::نظرات دیگران [ نظر]
    کلیه ی حقوق این وبلاگ متعلق به نویسندگان آن می باشد
    گروه فناوری اطلاعات آن لاین تکنولوژی