هفته گذشته بود، دقیقا یادم نیست چه کانالی فکر می کنم کانال 3 بود و برنامه ای با اجرای فرزاد حسنی که همواره آرایشش از خانم ها غلیظ تر هست. مجری لوسی که کرم های سفید کننده و برداشتن ابروهاش چشم هر بیننده ای رو به محض دیدن چهرش خیره می کند. این برنامه مهمانی داشت.

متخصصی که ظاهرا از یکی از بیمارستان های مشهد دعوت شده بود و داشت در مورد اخلاق پزشکی صحبت می کرد.

این متخصص در صحبت های خودش در جمله ای عجیب در مورد جایگاه رشته پزشکی و پزشک در جامعه گفت: جایگاه پزشک این قدر مهم هست که خداوند به پیامبرش اجازه دست زدن به نامحرم رو نداده، اما به پزشک این اجازه رو داده است.

البته حرف این پزشک رو نمی توان رد کرد، اما عنوان کردنش در رسانه ملی و از سویی دیگر توضیح دادن در خصوص این موضوع که می بایست انجام می شد و نشد جای تاسف داشت.

خداوند هیچ وقت نگفته طبیبی می تواند به نامحرم دست بزند، بلکه آمده است که وقتی به عنوان مثال زنی در حال مرگ باشد و دکتر زن نباشد و یا دکتر زن نتواند او را از مرگ نجات دهد آن موقع دکتر مرد می تواند آن زن را معاینه کند.

ثانیا در کشور ما که الحمدالله اکنون دکترای متخصص زن زیادی هستند که فکر می کنم دیگه اون زنی که خواسته باشه با وجود این دکترا به دکتر مرد معاینه کنه رو بهش احسنت گفت.

به دکتر مرد هم باید آفرین گفت که با وجود دکتر مربوطه زن، زنان مختلف را معاینه کند. البته به گفته خودشون اونا که به فکر پولشون هستند.

به نظر شا حرف این آقای متخصص درست هست یا خیر؟

                                  قضاوت با شما