احمدی نژاد در اصفهان - از اسرائیل تا مبارزه با مفاسد اقتصادی

* هشدار به رژیم صهیونیستی


دکتر محمود احمدی نژاد در حالی که در کاشان به ایراد سنخرانی می پرداخت، با اعلام اینکه فتنه‌ جدید در منطقه در حال شکل گیری است از دولت‌های منطقه خواست نسبت به این موضوع هوشیار بوده و مراقب باشند چون رژیم صهیونیستی و حامیان آن به تصور نجات از وضعیت ذلت بار کنونی نقشه‌ جدید را مطرح کردند و مجموعه اطلاعات و بررسی‌ها نشان می دهد آنها علاوه بر سرکوب ملت فلسطین قصد دارند در لبنان آشوب و تفرقه ایجاد کنند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بر طبق اخبار ما آنها می‌خواهند در تابستان یک بار دیگر لشگر کشی کرده و عقده شکست سال گذشته خود را جبران کنند و من به ملت‌ها و به این رژیم هشدار می‌دهم هوشیار باشند و بدانند امسال مانند سال گذشته نیست.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری و آگاهی مردم و احزاب لبنان در کنار مسئولین این کشور به رژیم صهیونیستی نصیحت کرد اگر دست از پا خطا کرده و به یک کشور اسلامی دیگر یا لبنان تجاوز کند دست قدرت ملتها ریشه‌ آنها را از منطقه بر خواهند کند.

رئیس جمهور- احمدی نژاد

* مبارزه با فساد اقتصادی


رئیس جمهور در ادامه سخنان خود به وظیفه و قصد دولت برای مبارزه و مقابله با فساد پرداخت و گفت: متاسفانه برخی فقط شعار این موضوع را می دهند و در موقع عمل معکوس عمل می‌کنند.
وی اضافه کرد: وقتی کسی تخلف و سوء استفاده کلانی در حوزه مدیریتش انجام می‌شود و پس از بارها تذکر و بیش از یک سال و نیم پیگیری اقدامی نمی‌کنند و در نتیجه تصمیم به برخورد با وی گرفته می‌شود، آنها که ادعای مبارزه با فساد می‌کردند، افرادی که با متخلفین برخورد کرده‌اند را تحت فشار قرار می‌دهند و می‌گویند به چه حقی به رئیس جمهور گزارش دادید تا با متخلفین برخورد کند.

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: همین افراد روزی شعار می‌دانند باید با فساد مبارزه شود، اما اکنون که زمان عمل فرا می‌رسد 180 درجه عکس آن عمل می‌کنند و به آن مامور پاک و امین که در مقابل تخلفات سازش نکرده فشار می‌آورند که باعث تاسف است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد