شایعه مسخره غربی ها در مورد رهبر معظم انقلاب

 

پس از آن‌که در جنگ 33 روزه لبنان، رسانه‌های اسرائیلی تلاش کردند با شایعه زخمی کردن یا ترور سیدحسن نصرالله، ضعف ارتش فشل خود را جبران کنند، هم‌اکنون برخی چهره‌های آمریکایی و رسانه‌ای اروپایی، درصددند این ابزار سوخته را علیه آیت‌الله خامنه‌ای به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، یک هفته پس از شکست سنگین پنجمین ارتش مجهز دنیا از رزمندگان مقاومت حزب‌الله لبنان که یکی از بزرگ‌ترین شکست‌های تاریخ این ارتش به شمار می‌رفت، اسرائیل و هم‌پیمانانش که این شکست را از جانب ایران ارزیابی می‌کردند، دست به اقدامی خنده‌آور زدند و «مایکل لدین»، عضو پیر انستیتو امریکن اینترپرایز، شایعه بیماری سخت آیت‌الله خامنه‌ای را مطرح و سپس شبکه‌ها و رسانه‌های غربی، اقدام به انتشار وسیع این شایعه کردند. به این ترتیب بود که دامنه آن به اروپا هم رسید و هم‌اکنون نیز آژانس خبری ایتالیا از قول یکی از نمایندگان نامعلوم مجلس خبرگان رهبری و همچنین آیت‌الله ناصری اعلام نموده‌ که آیت‌الله خامنه‌ای مشکل بینایی پیدا کرده و همچنین در شنیدن اصوات دچار مشکل شده‌ است؛ بنابراین، دیگر توانایی ندارد وظایف محوله خود را انجام بدهد.      

                         

این شایعات که در روزهای پیش از برگزاری انتخابات خبرگان نیز در داخل کشور مطرح شد، اکنون در حالی به خبرگزاری‌های «AKI»، «RAF» و «RAR» ایتالیا رسیده که چند روز پیش از آن، آیت‌الله خامنه‌ای در دانشکده افسری امام علی(ع) حضور یافتند و به مدت چند ساعت از دانش‌آموختگان این دانشکده سان دید و به شماری از آنان هم سردوشی دادند، از سوی دیگر در حالی که تنها نام آیت‌الله ناصری به عنوان منبع این خبر! مطرح شده بود، به گفته نزدیکان ایشان، وی تاکنون درباره چنین مسائلی صحبت نکرده است.

بنگاه‌های خبرپراکنی اسرائیل هم، اندکی پس از انتشار شایعه زخمی شدن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان را در تلویزیون زنده «المنار» دیدند که سرحال و قبراق، بیشترین بهره را از رسانه برای بر زمین زدن صهیونیست‌ها می‌برد.

نظرات 4 + ارسال نظر
ناصر پورپیرار دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:02 ب.ظ http://naria.blogfa.com

سلام
مدخلی برایران شناسی بی دروغ وبی نقاب

حقیقت تنها ٬نه آنی است که به منو تو آموخته اند !!!
بلکه همانی است که از منو تو پنهان نگه داشته اند!!!

موفق باشید
www.naria.blogfa.com

محمد پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ب.ظ http://mombaini2006.blogsky.com

با سلام
انشالله که رهبر معظم انقلاب تا انقلاب بزرگ حضرت مهدی(عج) در صحت وسلامت باشند.

اگر خواستین لینک من رو توی وبلاگتون بزارین
http://mombaini2006.blogsky.com

محمد سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:39 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ب.ظ

بهتراست ازمطالب متنوع تر نیز استفاده نمائئد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد