توهین، آتش زدن عکس و پرتاب نارنجک صوتی علیه احمدی نژاد

 

باز هم توهین به بهانه آزادی! ماجرای به آتش کشیدن عکس احمدی نژاد و تشنج علیه او در دانشگاه امیر کبیر تهران را از زبان خبرگزاری فارس بخوانید.

رئیس جمهور امروز در جریان سخنرانی خود در دانشگاه امیرکبیر در واکنش به آتش زدن تصاویرش توسط برخی دانشجویان تندرو گفت: آمریکایی‌ها بدانند ما اگر هزار بار هم بسوزیم،یک سانتی‌متر از آرمانهایمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم


                          آتش
در حالی که اکثریت دانشجویان در مخالفت با تعدادی از کسانی که قصد داشتند نظم جلسه را برهم بزنند، شعار می‌دادند «دانشجو می‌میرد ذلت نمی‌پذیرد» احمدی‌نژاد گفت: شعار همه دانشجویان و افتخار آنها این است که دیکتاتوری را در هر لباسی می‌شناسد و سرکوب می‌کند و امروز هم بزرگترین دیکتاتوری آمریکا است که لباس حقوق بشر بر تن کرده است.

وی ادامه داد: دانشجویان آگاه ما در همه صحنه‌ها خواهند ایستاد.
در حالی که تعدادی از دانشجویان که عضو تشکل غیر قانونی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر بودند به شعارهای خود علیه رئیس جمهور ادامه می‌دادند، احمدی‌نژاد گفت:یکی از ویژگی‌های دانشجویان تحمل سخنان دیگران است و شما باید نشان دهید که دانشجو آگاه است،می‌میرد، اما از بیگانه ماموریت نمی‌پذیرد.

عده‌ای از دانشجویان تلاش داشتند تا با همهمه مانع از رسیدن سخنان رئیس‌جمهور به گوش سایرین شوند که رئیس‌جمهور گفت: شما به اندازه کافی حرف زدید و شعار دادید، اما حالا وقت آن رسیده که حرف برادر کوچک خود را که از دانشگاه برای برپایی عدالت قیام کرده، بشنوید.

احمدی‌نژاد ادامه داد:ما دیکتاتوری را چشیده‌ایم و برای از بین رفتن آن انقلاب کرده‌ایم و بدانید تا هزار سال دیگر هم هیچکس حتی به نام آزادی نمی‌تواند در این کشور دیکتاتوری برپا کند، چرا که تن ملت ما زخمی از گروهک‌های وابسته به آمریکا و شوروی است.

رئیس‌جمهور با بیان این که دانشجویان پیشتاز حرکت انقلابی ملت ما هستند، اظهار داشت: برخی دوستان به نمایندگی از شما حرفهایشان را زدند و قطعاً اگر فرصت بود تک تک شما حرفهای شنیدنی زیادی داشتید.
وی ادامه داد: اگر احزاب و گروه‌ها،دانشگاه را به حال خود رها کنند دانشگاه هیچ مشکلی نخواهد داشت، چرا که روحیه انتقادی دانشجو رمز تکامل جویی ملت ایران است.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری درباره بازنشستگی اساتید دانشگاه اظهار داشت: نظر من این است که استادی دانشگاه هیچ گاه بازنشستگی ندارد.
در این قسمت از سخنان رئیس‌جمهور عده‌ای از دختران دانشجو که به همراه برخی پسران علیه رئیس‌جمهور شعار می‌دادند، دوربین صدا و سیما را به زمین پرتاب کرده و شکستند.

احمدی‌نژاد همچنین مخالفت خود را با دانشجوی پولی اعلام کرد و اظهار داشت: احمدی‌نژاد با دانشجو شدن فقط به خاطر پول، مخالف است و وزارت علوم مامور شده روش غلط گذشته را اصلاح کند.
وی در پاسخ به انتقاد یکی از دانشجویان مبنی بر این که این دولت با روی کار آمدن خود خدمات دولت‌های گذشته را زیر سؤال برده، اظهار داشت: افتخار دولت این است که تاکنون خدمات هیچ کدام از دولت‌های گذشته را زیر سؤال نبرده اما شما نباید انتظار داشته باشید که دولت عدالت را دنبال نکند یا در مقابل فشار کوتاه بیاید.

در این قسمت از سخنان رئیس‌جمهور همهمه در سالن برای برهم ریختن برنامه سخنرانی به اوج خود رسید که احمدی‌نژاد در پاسخ به آن کسانی که شعار خفقان می‌دادند اظهار داشت:خفقان را می‌بینید عده‌ کمی اجازه نمی‌دهند، اکثریت از حقشان استفاده کنند. دولت بازترین شرایط سیاسی را ایجاد کرده که می‌بینید مطبوعات همه چیز می‌نویسند و بعد هم ادعا می‌کنند که خفقان وجود دارد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به سخنان حضرت امام که اگر دیدید دشمنان با چیزی مخالفت می‌کنند بدانید آن چیز حق شماست، گفت: آمریکا و انگلیس می‌خواهند حقوق همه ملت‌ها را ببلعند و به همین جهت با حیات مستقل ملت ایران و دستیابی ملت ما به انرژی هسته‌ای مخالفند، چرا که می‌دانند دستیابی ملت ما به این انرژی مساوی با تبدیل شدن ایران به ابرقدرت بی‌منازع در جهان است.

رئیس ‌جمهور خطاب به دو یا سه کشور غربی که علیه حق مسلم‌ ایران تلاش می‌کنند گفت: از این پس اقدام شما علیه ملت ایران را خصمانه تلقی می‌کنیم و متناسب با اقدام شما اقدام خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور پایداری در انرژی هسته‌ای را موجب پیشرفت در اقتصاد ایران دانست و اظهار داشت: برخی گروه‌ها به خاطر رفاه طلبی در مقابل این حق ملت ما می‌ایستند و حرفهای آمریکا را تکرار می‌کنند، اما باید مطمئن باشند که پول و وقت صرف شده برای انرژی هسته‌ای حتی یک ریال هم اضافه نبوده و ایران با کمترین هزینه این قله پرافتخار را فتح می‌کند.

در حالی که همهمه دانشجویان همچنان ادامه داشت و اکثریت دانشجویان با سردادن شعار «منافق حیا کن دانشگاه را رها کن» سعی داشتند گروهی که قصد به هم زدن سخنرانی را داشتند آرام کنند رئیس‌جمهور به یکی از خاطرات خود اشاره کرد و گفت: در اوایل انقلاب یکی از دوستان ما به گروهک منافقین ملحق شد، به او گفتیم آن آقایی که سر کرده آن گروهک است نوکر آمریکا و بیگانه پرست است، اما قبول نکرد ولی باز هم به او گفتم که در هر حال بعدها هم بنشینیم و با هم صحبت کنیم اما به من گفت که به ما گفته‌اند نباید با اینها حرف بزنید.
رئیس‌ جمهور ادامه داد: دانشجو همه حرفها را می‌شنود،مبادا کسی پیدا شود که در گوشش پنبه بگذارد و نخواهد حرفها را بشنود.

وی با اشاره به اوایل روی کار آمدن دولت نهم گفت:می‌گفتند این دولت تنها است و چپ و راست قبولش ندارد و می‌گفتند با فشار سیاسی، درمدت 6 ماه تا دی ماه سال 84 این دولت را ساقط می‌کنیم و برای این کار طراحی کرده بودند و به بیرون پیغام فرستاده بودند.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: در آن زمان بیش از 60 نفر از شخصیت‌های سیاسی از ما وقت گرفتند و به ملاقاتمان آمدند و می‌گفتند آمریکا قرار است در فلان روز به فلان نقطه‌ها از ایران حمله کند، من بررسی کردم و دیدم منشا همه این خبرها یک کانون واحد است و به آنها گفتم اگر با آمریکایی‌ها ارتباط دارید به آنها بگویید که ملت ایران بیدار است و فریب شما را نخواهد خورد.

احمدی‌نژاد به نامه خود خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: من این ‌نامه را با وضو نوشتم و می‌گفتم خدایا برای پرچمدار نظام سلطه هدایت قرار بده و دلش را به سمت عدالت نرم کن و بعد هم بحث مناظره مطرح کردیم اما نپذیرفتند،گفتیم با مشاورانتان بیایید و باز هم قبول نکردند و در نهایت در سفری که به آن کشور داشتیم، در جلسه با شورای روابط خارجی 28 نفر از آنان در برابر یک نفر قرار گرفتند.

در این قسمت از سخنان رئیس‌جمهور تعدادی که از ابتدا قصد برهم زدن جلسه را با سردادن شعارهای تشنج آفرین داشتند، شروع به آتش زدن تصاویر احمدی‌نژاد کردند که احمدی‌نژاد اظهار داشت: پیشگامان ما در راه دفاع از آزادی حقیقی و عدالت مانند شهید رجایی جان و تنشان را سوزاندند و افتخار امثال بنده رسیدن به آن جایگاه و سوختن در راه تعالی این ملت است.آمریکایی‌ها بدانند ما اگر هزار بار هم بسوزیم، یک سانتی‌متر از آرمانهایمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم
.

دانشجویی پیش از سخنان رئیس‌جمهور از احمدی‌نژاد خواسته بود که مهرورزی را تعریف کند که رئیس‌جمهور در این بخش از سخنانش گفت: مهروزی یعنی این که همه روزنامه‌ها، افراد و سیاسیونی که به احمدی‌نژاد بد و بیراه می‌گویند، احمدی‌نژاد همه آنها را از ته دل دوست دارد و خدا شاهد است حاضر نیستم در رسیدن به قله تعالی به کسی آسیبی وارد شود،اما می‌دانم که علت اصلی مخالفت آنان این است که احمدی‌نژاد از دانشگاه برخاسته تا عدالت را پیگیری کند.

وی در تشریح لزوم اجرای عدالت در کشور اظهار داشت:عده‌ای عادت کرده‌اند که با یک تلفن، هزار میلیارد تومان وام ارزان از کیسه ملت بگیرند که وقتی دولت جلوی آنها می‌ایستد می‌گویند دولت ضد بخش خصوصی است. اما در حقیقت ما ضد بخش اختصاصی هستیم که عده‌ای همه چیز را متعلق به خودشان یا عده‌ای خاص بدانند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: عده‌ای در خوش آب و هواترین مکان‌ها، زمین‌ها را هکتار هکتار گرفته‌اند و برای تفریح خودشان در آن ویلا ساخته‌اند در حالی که یک جوان در همان شهر با روزها و ماه‌ها دوندگی قادر نیست زمین کوچکی برای اشتغال خود به دست آورد، به همین علت احمدی‌نژاد با این اقدامات مخالف است و با فریادهای آنها از صحنه خارج نخواهد شد.

رئیس‌جمهور درباره اعلام اسامی همین مفسدین گفت: وقتی اسامی آنها اعلام می‌شود انواع گروه‌های سیاسی که به احتمال زیاد با اینها ارتباط دارند صدها مقاله علیه دولت منتشر می‌کنند،کسانی که عادت کرده‌ بودند هزاران هکتار زمین این ملت مظلوم را در اختیار بگیرند و برای خودشان امپراتوری راه بیندازند همانها هم می‌توانند وارد بازار مرغ، تخم‌مرغ و مسکن شوند و در راه خدمت دولت به مردم مشکل ایجاد کنند.

در این بخش از سخنان رئیس‌جمهور یک نارنجک صوتی در سالن با صدایی مهیب منفجر شد که رئیس‌جمهور گفت: «توپ تانک مسلسل دیگر اثر ندارد» و دانشجویان نیز همین شعار را بارها تکرار کردند.
احمدی‌نژاد ادامه داد: دانشجویان ما راه خود را یافته‌اند و با تلاش عده‌ای دانشجو نما از صحنه خارج نمی‌شوند.

وی در ادامه سخنانش درباره عدالت گفت: ما هر جا که دست می‌گذاریم صدای آن عده معدود در می‌آید و فریاد اقتصاد سر می‌دهند، در حالی که همه شاخص‌های اقتصادی کشورمان، هم اکنون رو به جلو است.
رئیس‌جمهور در این بخش از سخنان خود به تشریح بهبود و رشد وضعیت اقتصادی کشور پس از روی کارآمدن دولت نهم اشاره کرد که آمار و ارقام اعلام شده از سوی رئیس‌جمهور در مورد وضعیت صادرات و واردات، مسکن، لایحه متمم بودجه سال 85 و سایر مسائل اقتصادی به دلیل همهمه فراوان برای خبرنگاران دقیقاً واضح نبود و به همین دلیل از ذکر جزئیات این آمار و ارقام در این خبر خودداری می‌کنیم، تا خبر دقیق آن به دست ما برسد.

احمدی‌نژاد بنای دولت را بر کار علمی و سرمایه‌گذاری درست دانست و گفت:از سال 82 یک باند اقتصادی برای چپاول ثروت ملت ارزش سهام را در بورس دستکاری کردند،تا صدها میلیارد تومان به جیب بزنند همانها وقتی این دولت روی کار آمد می‌گفتند دولت مخالف بورس است و احمدی‌نژاد بورس را حرام می‌داند و به همین دلیل بورس شکست خواهد خورد،اما اکنون می‌بینید که چندین ماه است که با حاکم شدن آرامش در بورس این بخش اقتصادی از کشورمان شفاف است و زد و بند در آن کاهش یافته است.

وی مبادله در بورس کشورمان را روزانه بیست میلیارد تومان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت:بورس ما امروز فعالترین بورس منطقه است و با یک بورس واقعی قطعاً با جلوگیری از واگذاری‌های رابطه‌ای حقوق ملت ایران را به بیت المال برخواهیم گرداند.

در این هنگام عده‌ای با سردادن شعارهایی احمدی‌نژاد را دیکتاتور می‌نامیدند که رئیس‌جمهور گفت: زمانی که من بحث هولوکاست را مطرح کردم عناوین خلاف زیادی به من دادند که حتی در یک نشریه غربی 16عنوان از جمله تروریست، دیکتاتور و تیر خلاص‌زن به من داده بود اما همگان می‌دانند که دیکتاتور بزرگ آمریکاست و احمدی‌نژاد یک دانشجو است که تا آخر نیز دانشجو باقی خواهد ماند.

وی وزیر علوم و مسئولان دانشگاهی را موظف به تلاش برای ایجاد محیط نشاط و مهرورزی در دانشگاه‌ها دانست و با تاکید بر آزادگی، صداقت، استقلال و ایستادگی گفت: محیط دانشگاه باید پر از صمیمیت و دلسوزی باشد و احمدی‌نژاد از کسانی که به او اهانت می‌کنند کوچکترین ناراحتی و کینه‌ای نخواهد داشت.

وی در پایان به این مسئله که در زمان کنکور در دانشگاه امیرکبیر نیز قبول شده بود، اما به دلایل شخصی به دانشگاه علم و صنعت رفت اشاره کرد و اظهارداشت: من خود را یکی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر می‌دانم و افتخار می‌کنم.

عکس های بیشتر:(برای دیدن با اندازه بزرگتر روی عکس ها کلیک کنید)

(اگر به همراه کلیک کردن دکمه  shift را هم نگه دارید عکس ها در صفحه جداگانه ای باز خواهد شد)

 

 احمدی نژاد دانشجویان مخالف دانشجویان موافق          

 شکستن دوربین صدا و سیما دوربین به آتش کشیدن عکس احمدی نژاد حامیان رئیس جمهور

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد